כל הזוכים בגמר חידון התנ"ך שהשתתפו בו תלמידי כיתות ה' בקריית אתא

כל הזוכים, המצטיינים והפינליסטים בגמר חידון התנ"ך שנערך בקריית אתא לפני שבוע, בו השתתפו תלמידי כיתות ה' מכל בתי הספר בעיר

 

בשבוע שעבר התקיים גמר חידון התנ"ך שנערך על ידי אגף תרבות יהודית ברשת המתנ"סים קריית אתא. האירוע נערך במעמד ראש העיר וחברי מועצת העיר, מנהלת מחלקת החינוך ברוריה הספל, צוותי החינוך בבתי הספר והתלמידים.

במהלך השנה למדו תלמידי כיתות ה׳ לקראת החידון, נערכו תחרויות בית ספריות ומהם העפילו 12 תלמידים לשלב הגמר. את תהליך הלמידה ואת התחרות הנחה וריכז נריה פנחס מי שזכה בעבר בחידון התנ"ך העולמי. צוות השופטים כלל את יהודה יצחקי, שמעון דדון ואורה קורן.

במקום הראשון זכה נריה מגור מבית הספר נעם, במקום השני זכה עודד בן נון מבית הספר יבנה, במקום השלישי זכו אוריד בן נון מבית הספר יבנה ונריה מלכה מבית הספר נעם.

עוד הצטיינו: מיכל בזק מבית הספר גבעת אלונים, נועם ויינברגר מבית הספר גבעת טל, וליאם שחר מבית הספר פינסקר.

ראש העיר בירך את התלמידים ואמר כי: "על אף היותו עתיק בימים,  הלימוד בתנ"ך  מפיק ומחדש בכל פעם תובנות נוספות ומהווה בסיס לדיון מעמיק על נושאים ברומם של אדם ועולם. אני חושב שיכולת ההבנה של התנ"ך היא כלי מרכזי שכל תלמיד ותלמידה בישראל צריכים לשלוט בו בכדי להכיר ולהבין את מקומנו כיחידים וכעם." עוד הוסיף כי: "שיאו של התהליך שעברתם הוא החידון היום, אולם כולכם בבחינת זוכים שכן אותו ידע ישמש וישרת אתכם במהלך השנים."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות